ניסיון שני

זהו המקום לכל החולמים והמבצעים, הרוצים לרוץ מרתון בפחות מ-3:00 שעות.
החל מקביעת מקום הארוע, דרך תוכניות האימונים, החוויות והאחווה ועד לביצוע המשימה. כולם מוזמנים לתרום ולהצטרף (גם רצים שרוצים להתקרב ליעד).
assafzim
הודעות: 501
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי assafzim » 14 ינואר 2010 01:30

נראה לי שלכתוב בתת פורום הזה זה לפתוח מנחוס ברמות שלא יביישו את גרטל במשחקים של הפועל, אבל בכל זאת, ננסה.שלושה שבועות למירוץ המטרה. התחלתי רשמית את הטייפר. לעומת הניסיון הקודם, הפעם יש לי הרבה יותר קילומטרים ברגליים, יותר ריצות של מעל שלושים ק"מ, והרבה יותר ריצות של מעל 20 ק"מ (פיצינגר ודאגלס, שמהתכנית שלהם עבדתי, מעדיפים לפרק שתי ריצות של 16 ק"מ לאחת של 24 ואחת של 8). ביום ראשון האחרון עשיתי את הריצה האחרונה מעל שלושים (33 ק"מ אם אתם סקרנים במיוחד), ובסיומה הרגשתי שאני מוכן לא רע למרתון. למה? זאת דווקא הייתה ריצה לא טובה. כאילו, לא אסון, אבל היו לי ריצות ארוכות הרבה יותר טובות. יש לי כמה השערות בנוגע לשאלה למה דווקא הפעם הכל הלך קצת יותר לאט, אבל הדבר החשוב הוא שבסוף הריצה הזאת לא התרגשתי מזה שעשיתי ריצה אחת פחות טובה. כן,כן, אני יודע. להגיד לעצמך שריצה אחת לא קובעת, אלא סך כל תקופת האימונים זה קל. נחשון, יורם, ועוד סמכויות גבוהות כתבו את זה כבר כמה פעמים. אבל להאמין לעצמך - זה כבר קצת יותר קשה. להאמין לעצמך שריצה אחת לא קובעת יותר מדי, זה דבר שרק כמה חודשים טובים של הרבה מאוד קילומטרים יכולים לאפשר. לפחות ככה זה אצלי. אני לא יודע אם אני הולך לרדת משלוש שעות. יש לי מעט מאוד אינפורמציה כדי לנחש. אני רק יודע שלפני שלושה חודשים, חודש לתוך תקופת האימונים עשיתי שעה שלושים בחצי. מאז אני חושב שעבדתי קשה ובסה"כ בצורה מושכלת. אבל, שלוש שעות זה נורא נורא מהר. אני כן יודע שאני הולך לנסות. המטרה בשלושת השבועות הקרובים היא לעשות מינימום של טעויות. ולא להצטנן.

סמל אישי של המשתמש
יורם
הודעות: 1906
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי יורם » 14 ינואר 2010 10:04

אסף, שיהיה בהצלחה !המשך לשתף אותנו.

harels
הודעות: 246
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי harels » 14 ינואר 2010 11:26

בהצלחה

DoronOm
הודעות: 814
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי DoronOm » 14 ינואר 2010 12:15

אם יורשה לי להביע את דעתי מנסיוני המועט...א. אני חושב שיותר חשובה הדרך שבה אתה רץ את המרתון ולא התוצאה. לעיתים, הקצב שאתה מכתיב לעצמך כדי להשיג תוצאה X, עלולה להיות קריטית בשלבים המאוחרים של התחרות. תחשוב לכיוון של "באיזה קצב אני ארוץ כדי לסיים את המרתון חזק" הנה טיפ שקיבלתי מיוסי על קו הזינוק בטבריה - תקשיב לגוף שלך באותו יום ועזוב את השעון! קח את זה באיזי, זה מאוד יעזור לך בחלק 2 של המרתון.ב. מקווה שתהנה ממזג אוויר נוח ביום המרתון.ג. בהצלחה רבה, נחזיק לך אצבעות מכאן!

eldarc
הודעות: 323
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי eldarc » 14 ינואר 2010 12:20

המשך להתאמן, זה לא נגמר. בקשר למחלות, קצת פרוטק, ויטמין c וסמבוקול או משהו דומה, יעזרו לך.שמתי לי תזכורת לאחל לך בהצלחה בעוד 3 שבועות. בינתיים אני מאחל לך שתהנה באימונים, וקביעת זמנים טובים בריצות הטמפו והאינטרוולים, שנותרו לך.

amih77
הודעות: 3029
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי amih77 » 14 ינואר 2010 12:22

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>הנה טיפ שקיבלתי מיוסי על קו הזינוק בטבריה - תקשיב לגוף שלך באותו יום ועזוב את השעון! <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>דוגמא טובה ליישום של הטיפ הזה ע"י הקונגפו מסטר היתה בבית שאן האחרון <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

urid
הודעות: 165
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי urid » 14 ינואר 2010 17:18

אם אני הייתי מקשיב לגוף שלי ביום של מרתון אמסטרדם, אולי הייתי עושה 2:50. במקום זה הקשבתי למאמן שלי.

assafzim
הודעות: 501
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי assafzim » 17 ינואר 2010 10:00

שבוע ראשון של הטייפר. בתכנית כתוב להשתתף במירוץ של 10K. לא מצאתי מירוץ כזה בסביבה. הדבר הכי קרוב שהצלחתי לארגן זה לרוץ עם עצמי באיצטדיון. עכשיו אתם בטח רוצים לדעת איך היה. אבל לפני - קצת רקע.בגלל ששלושת המסלולים הפנימיים חסומים, רצתי במסלול שש (מספר מזל), ובסה"כ סמכתי על הגרמין שימדוד 10K. אני מאמין שזה יצא די מדויק. 23 הקפות וקצת יותר משליש. באתרים שבדקתי מסלול שש אמור לסגור עשיריה ב23 הקפות ועשירית. נניח האתר הזה: http://www.eracewalk.com/CalcTrac.htmאבל אם למישהו יש מקורות יותר מוסמכים, אשמח לשמוע. איפה הייתי? אהה.. כן. איך היה. אבל עוד שניה לפני - איך לקרוא לריצה כזו?אז תחרות זה לא היה. הייתי לבד. לא היה קו סיום, לא תחנות עם מוזיקה בדרך, ולא התרגשות של תחרות. התצוגה בשעון הראתה לי רק זמן כולל. לא דופק. לא קצב. רק זמן. הכי חשוב, לא היה מי שיכתיב קצב, וכפי שאפשר לראות מהגרמין הקצב היה ברדק. אבל גם לא יהיה מדויק לקרוא לזה ריצת טמפו סטנדרטית. התאמצתי יותר מריצה סטנדרטית. והיא גם באה אחרי שבוע ראשון של טייפר, ואחרי יומיים של שתי ריצות של שמונה ק"מ כל אחת בקצב קל. כך שהגעתי די מאושש, והתוצאה בכל זאת אומרת משהו. בקיצור - איפה הייתי? אהה... כן. איך היה. עצרתי את השעונים על 38:23. (כאילו עצרתי על 38:26, אבל כפי שהגרמין אומר, זה היה שלוש שניות אחרי שעברתי את קו העשר). בדרך שברתי את כל השיאים שלי מאלפיים ועד, ובכן, 10K. מה זה אומר על הפוטנציאל למרתון? ואללה שאלה טובה. אני משתדל לא לחשוב על זה יותר מדי. בכל מקרה נראה לי שהתחזית שתוצאה כזו נותנת היא במקרה הכי טוב - לא חד משמעית. נ.ב. דורונום אחינו, להקשיב לגוף זה לכוסיות :-) אני הולך בגישת אלדר. אני הולך על תוצאה שאני מאמין ש(עם קצת רוח גבית) אני מסוגל להשיג. ועד שהגוף לא יכריח, אבל יכריח אותי להאט, אני לא הולך להקשיב לו.התיעוד:http://connect.garmin.com/activity/22512443(אפשר לראות חלוקה לק"מ בלשונית splits)נ.ב. אל תתרגשו מהדופק. יש לי דופק גבוה. מקסימלי גבוה, סף חומצת החלב שלי גבוה. קצב שיחה גבוה. (נו... מי יהיה הראשון שינצל את ההרמה הזאת להנחתה? :-))

Rafi
הודעות: 2123
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי Rafi » 17 ינואר 2010 10:49

חוקי חלושעס ל-SUB3:לרדת מ-38:30 ב-10K.לרדת מ-1:24 בחצי מרתון

urid
הודעות: 165
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי urid » 17 ינואר 2010 13:59

אסף,חזק ואמץ.כיוון שלא ממש משנה לך 3:01 או 3:03, לך על 2:59:59. תרוץ בקצב מדוייק ותתפלל. אני אחזיק לך אצבעות.

קוביש
הודעות: 2946
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי קוביש » 17 ינואר 2010 14:53

מברוכ אסףעכשיו מה נשאר לך? מרתון וזהו <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

assafzim
הודעות: 501
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי assafzim » 18 ינואר 2010 05:59

אני לא מכיר הרבה אנשים שזה היה יכול לקרות להם.המרתון הוא עוד שלושה שבועות מהיום. לא עוד שבועיים. עשיתי שבוע טייפר מיותר. כלומר, שמונים ק"מ במקום מאה, וארוכה של 26 ק"מ במקום 33. אני לא מאמין שזה קרה לי.הלך המרתון...לפחות לא אכלתי גזר בדילול עדיין.

בני זר
הודעות: 768
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
מיקום: Israel
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי בני זר » 18 ינואר 2010 07:27

שטויות אסף,מה זה שבוע לפה שבוע לשם,העיקר שהראש עובד,ואימוני המרתון השאירו אותך מחובר למציאות.אתה זוכר את שמך נכון?

MosheL
הודעות: 662
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי MosheL » 18 ינואר 2010 09:52

אסף, לפי המחשבון של איגוד האתלטיקה העולמי, התוצאה שלך ב- 10 שווה 2:57 במרתון.דפ"א: תשאיר את חישובי השבועות לסטטיסטיקאים <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>, רוץ, תן בראש ואל תשכח לסיים בפחות מ - 3 שעות.

assafzim
הודעות: 501
הצטרף: 01 ינואר 1970 03:00
יצירת קשר:

ניסיון שני

הודעהעל ידי assafzim » 19 ינואר 2010 09:51

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>שטויות אסף,מה זה שבוע לפה שבוע לשם,העיקר שהראש עובד,ואימוני המרתון השאירו אותך מחובר למציאות. אתה זוכר את שמך נכון?<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>ואגב, אתר התחרות:http://www.runsurfcity.com/


חזור אל “SUB 3:00”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים