עמוד 1 מתוך 1

שלב ב

פורסם: 25 דצמבר 2008 09:05
על ידי assafzim
או.קיי. סיימנו חמישה שבועות בסיס. בשלושה מתוכם קילומטרז תלת סיפרתי, כשהשבוע האחרון היה עמוק למדי בתחום התלת ספרתי. בכל התקופה הזאת הדופק לא עלה פעם אחת מעל 145. ההרגשה בסוף תקופת הבסיס היא טובה. בניתי כמות גדולה של סיבים לבנים, עד שהשיזוף הקליפורני שלי מתחיל להיפגע...אני כבר שבועיים וחצי בתוך שלב ב, שכולל בכל סופ"ש ריצה של מעל 30 (כולל32,34,36) כשהשליש האחרון של הארוכה הוא מתגבר, ואימון הפוגות אחד בשבוע. אני גם מרשה לעצמי קצת יותר משחקי מהירות בריצות הפושטיות. בשבוע האחרון פיספסתי כמה ריצות, וחבל, אבל אני מקווה שהנזק לא בלתי הפיך. אני חייב להגיד פה עוד מילה - לא יודע איך זה יהיה להמשיך להתאמן כשהשרשור לטבריה גווע לאיטו. לא פעם ולא פעמיים, כשעמדתי לוותר לעצמי על ריצה, עלעול קל בשרשור הזה הוציא אותי לרוץ. בחיי. אז תודה לכולכם, ו... ובכן... אתם כולכם חולים בראש. אגב, הריצה שלי היום, או יותר נכון הלילה, באה אחרי יום של טיסה (הטיסות הפנימיות בארה"ב הן סיוט לא קטן), של אוטו שלא הניע, יום של פעמיים להיתקע בדרך, ושל להחליף מצבר ושל לפצוע את עצמי בשלוש אצבעות שונות בתהליך.ואז, בקילומטר השלוש עשרה, כשבאמת נמאס לי, חשבתי לי, שאם בקילומטר ה 30 שלי במרתון, מתוך קללות וכאב, אני פתאום אחייך, זה רק כי אני אזכר ש"קוסומו! אחרי שיצאתי לארוכה בעשר בלילה אחרי יום כזה, אין מצב שאני מוריד עכשיו את הרגל מהגז". הקרדיט, כמובן, לאלדר. מבחינתי - ציטוט השבוע.

שלב ב

פורסם: 17 ינואר 2009 01:29
על ידי assafzim
שלב ב' הסתיים, ומתחיל ה money time. דווקא עכשיו השרשור הגוסס (מת?) של טבריה חסר לי מאוד. מזל שיש את רובי בסביבה להוציא אותי לריצות. בסיכום שלב ב' אפשר לציין שככל הנראה גבול שלוש השעות לא יחצה הפעם. לא נורא. ככל שאני מתקדם בתהליך, הגבול הזה נראה פחות ופחות חושב. כאילו, אל תבינו אותי לא נכון, אני הולך לתת הכל ועוד קצת כדי לנסות, אבל לא יהיה שבוע אבל אם התוצאה תהיה 3:07. המצב כרגע: אינטרוואלים של 5*2000 עם 400 ביניהם נעשים על קצב 3:57 פחות או יותר, כשכל סט מהיר מקודמו. הריצה הארוכה עומדת על 34 ק"מ פלוס מינוס. היא לא מהירה במיוחד, אבל, בניגוד לפעם הראשונה שמחסום ה 30 נשבר, לעשות 36 זה כבר לא כזה סיפור. מה בתכנון לשלב ג': לשלב במהלך השבוע ריצות קצב. מדי שבוע 36 ק"מ בסופש. להמשיך אינטרוואלים ארוכים פעם בשבוע. להשאיר את הקילומטרז השבועי באזור המאה הנמוך. מסוף השבוע הזה יש עוד שבעה שבועות למרתון. אפשר להרגיש כבר את המתח באוויר...

שלב ב

פורסם: 17 ינואר 2009 12:48
על ידי doron2008
פלג,תחזקנה רגליך. בדידותו של הרץ למרחקים ארוכים לא קלה, והחיזוקים החברתיים חשובים.עושה רושם שאתה לגמרי במקום הנכון, ואהבתי מאוד גם את הגישה, שלפיה עדיף לסיים היטב, ובתחושה טובה וחזקה, מאשר לגלח עוד 35 שניות ולהיות אחר כך מפורק חודש.אל תשכח שהמרתון הקרוב שלך הוא רק תחנה בדרך למרתון הבא, ולזה שאחריו. ה2:59 ומשהו בוא יבוא.דורון (אחרי 13 קצב קל ביער ובעמק, במזג אויר מושלם, בין כלניות ורקפות)

שלב ב

פורסם: 17 ינואר 2009 22:35
על ידי רובי
"מסוף השבוע הזה יש עוד שבעה שבועות למרתון. אפשר להרגיש כבר את המתח באוויר..."מתח באוויר עאלק...אז מה סיכמנו לגבי מחר אחה"צ אסף? ברבקיו קוריאני או ריצה ארוכה?

שלב ב

פורסם: 18 ינואר 2009 08:09
על ידי erang27
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>אז מה סיכמנו לגבי מחר אחה"צ אסף? ברבקיו קוריאני או ריצה ארוכה?<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>לא יודע מה אתכם, בהתחבטות הזו אני תמיד בעד הפתרון הקלאסי- לרוץ את הארוכה ממש לפני הברבקיו. פותח את התאבון יופי-טופי.בהצלחה אסף <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>-ערן-